reklama

Budete sa cítiť...

Je koniec druhého týždňa reálnej práce. Priznám sa, ťažšiu prácu som v živote nerobil. Práva za pásom, či v reštike v kuchyni alebo dokonca v callcentre v Prahe sa tomuto fakt nevyrovná. Kto nezažije, nepochpí. Takisto ako AIESEC Experience, takisto ako Powertraining. Počas sales school v Nashville sme mali každý večer stretnutie s prezidentom európskej časti Southwestern Company, nazvanej Europe 1 Chrisom Adamsom. Bolo to o tom emočne sa pripraviť na leto a vyhrať boj najmä sám so sebou. You will feel absolutely emotionally destroyed... som si zapamätal. Hovoril som si, to nie je možné, po tom, čo som všetko zažil som poriadne emočne pripravený a len tak ma niečo nedostane.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prišli prvé dni človek sa cíti emočne na dne. Nedokáže sa pohnúť dopredu, ale ani nemôže ísť naspäť. Vtedy človek osobnostne rastie... vraj. Čo bude ďalej? pýta sa sám seba

Dni plynuli a stále plynú a je pre mňa veľmi ťažké si predstaviť úspešný koniec leta. Prvé tri týždbe sú len o tréningu a o vytváraní si návykov, uvidíme, ako to pôjde ďalej. Ale bez oja sa nevzdám, už len preto, ako by som sa sám sebe dokázal pozerať do očí alebo ľuďom, ktorým som zaviazaný.

Predávať knihy v Amerike podomovo viac ako 6000 míľ od domu je brutálne bláznivé. Ako Luky Dzuroška hovorí, je to najúzašnejšia a zároveň najťažšia práca. Stretnúť denne okolo 40 rodín rôznych národností, kultúr, charakterov, vtedy si človek uvedomí, aký chce byť a aký byť nechce. Alebo zistí, že potomkovia starousadlíkov sú častokrát veľmi nepríjemní alebo ako neuveriteľné vychádzajú všetky tie veci, o ktorých hovoril Chris Adams. Alebo zistí, že keď má niekto štyri autá pred domom, ešte nemusí byť doma. Alebo zistí, ze Filipínci alebo Pakistánci sú neuveriteľne príjemní ľudia. Alebo stretne človeka, ktorý bol vojakom v Iraku a v Saudskej Arábii. Alebo príjemného Filipínca, ktorého syn založil firmu na zlepšovanie finančnej gramotnosti detí a predáva motivané knižky. Neuveriteľne podobné tomu, čo má vo svojej vízii. Alebo ešte v Sales school v Nashville má možnosť počuť rozprávať dvojnásobného svetového víťaža Toastmasters Roryho Vaidena, alebo identifikuje svoju národnosť na základe hokejových hráčov Chicaga Blackhawks a kapitána Bostonu Bruins.. Alebo stretne učiteľa literatúry, ako sa so svojím synom hrá vonku na tráve pri zapadajúcom slnku a tak si uvedomí, že niečo podobné videl vtedy, keď prechádzal žeravými uhlíkmi, len so sebou v hlavnej úlohe. Alebo si ucedomí, ako veľa sa ešte musí učiť, alebo si uvedomí, akí sú pre neho dôležití ľduia, ktorí ho čakajú doma.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skláňam poklonu všetkým, ktorí túto prácu robia, je ťažké odhodlať sa, je neuveriteľne ťažké vydržať začiatok a som zvedavý, čo bude ďalej. Avšak aj Fénix musí najskôr zhorieť, aby mohol neskôr vstať z popola.

Držte palce., nech mám silu to prekonať a nech sa po lete vráti iný Matej Opet.

Matej Opet

Matej Opet

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem na EUBA, začínam rozvíjať vlastné podnikateľské nápady, viac o mne je v blogoch Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu