reklama

Ako rieka, ktorá plynie...

Mám chuť písať... Je 6 dní pred vyvrcholením ďalšej životnej etapy. Dnes sa zastavujem a pozerám sa naspäť na posledné obdobie. Malo zmysel?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Cítim, že syndróm vyhorenia sa blíži a vzďaľovanie od mojich rovesníkov, spolužiakov už je neodkladné. Hovorím si, chvalabohu alebo bohužiaľ. Nechcem byť, Jozef Mak, človek milión. Nechcem byť ako vúčšina mladých, nechcem byť ako väčšina mojich spolužiakov. S uzavretou mysľou, bez cieľov, životnej vízie, bez hľadania zmyslu. Zmyslu čohokoľvek. Mám chuť odísť. Reštartovať. Prečo je kopa mladých ľudí tak obmedzených, úplne mimo? Prečo tých ľudí, ktorí niekam smerujú, „žijú“, je tak málo. Kde sme, ľudia? Je smiešne, ako ste vytláčaní spoločnosťou, keď niekam smerujete, viete kam idete, jednoducho, keď ste iný. Je pre mňa tragikomické sledovať tú „budúcu inteligenciu“ Ešteže takí nie sú všetci...Nemôžem si pomôcť, úplne strácam zmysel v tomto tzv. „štúdiu na vysokej škole“. Študovať 5 rokov pre tri písmenká pred menom, vynakladať toľko úsilia, času a peňazí na niečo, čo reálne mladému človeku nepomôže a v podstate ho obmedzuje v rozlete, keď sú mysle programované na nezmyselné pravidlá, úkony, bez logického vysvetlenia a ukázania reálneho váznamu. Túžim študovať, nie chodiť do školy, ako to robia študáci, aspoň u nás. Častokrát sa zamýšľam nad zmyselnosťou / nezmyselnosťou školy, takéhoto štúdia a zabíjania času. Odsedieť si hodinu bez toho, aby som vyvíjal aktivitu, nespravil nič a ľudia to akceptujú, lebo je to „normálne“ a potom prísť predvľudí a koktať, hovoriť hlúposti je pre väčšinu normálne tiež. Chcem byť nenormálny a chcem aby nenormálnymi boli všetci. Teda aspoň ľudia okolo mňa. Vďakabohu, existujú takí.Možnože predchádzajúce riadky vyzneli povýšenecky. Nevyzneli. Nie som dokonalý. Vonkoncom nie. Ani nechcem byť. Len chcem zo života vyťažiť čo najviac, toho dobrého. A chcem, aby tak robilo čo najviac ľudí. Nie som majster sveta, som len obyčajný človek, ktorý chce niekam smerovať, byť niekým. A to ešte potrvá...Žite...

Matej Opet

Matej Opet

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem na EUBA, začínam rozvíjať vlastné podnikateľské nápady, viac o mne je v blogoch Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu