reklama

Kráľovstvo krivých zrkadiel.... Je to len o Tebe (mne)

Takto nejak sa to dá zhrnúť. Môj život... Nálepkovaná a programovaná myseľ je u detí úplne bežná vec... Bohužiaľ. Na toto nemáš, toto prestaň robiť, pusti to, lebo to pokazíš, prečo to robíš tak pomaly, si neschopný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na toto nemáš, toto prestaň robiť, pusti to, lebo to pokazíš, prečo to robíš tak pomaly, si neschopný.Poznáte to? Pripomína Vám to niečo? Počuli ste to už niekedy?Naše mysle sú programované už od malého detstva. Buď tak alebo onak- Vhodne alebo nevhodne.—Prečo sú niektoré deti talentované, iné tiché a utiahnuté? Prečo niektoré deti a aj dospelí sú asertívni a priebojní, iní ticho skrytí v kúte?Ľudia teda získavajú, ja som získal, teda nálepky s kvalitným lepom, ktoré sa teda ťažko trhali. Ale chvalabohu, podarilo sa. Aj keď nejaké zvyšky zostali...Koľkí máte pána vnútorného v hlave? To nedokážeš, ani to neskúšaj, si hlupák, on je lepší, akú má peknú frajerku, ja žiadnu...Koľkí sa denne pozeráte do takýchto krivých zrkadiel? Koľkí obviňujete iných za svoje zlyhania a nesnažíte sa zameriavať na seba....Je viac a rok po druhej najintenzívnejšej životnej skúsenosti - Powertrainingu, skoro pol roka po tej najintenzívnejšej – Southwestern internship a ja som vďačný za každé svoje zlyhanie, za každý svoj úspech. Pretože všetko je len také, aké si to spravím. Je to o mne.Občas sa pristihnem pri to, prečo som ľudí, ktorých teraz obdivujem, nestretol skôr. Pretože to tak malo byť.On je svalnatejší, múdrejší, asertívnejší, uch akú frajerku má... krivé zrkadlá sa stále vracajú. Občas. Potom ich znova rozbijem a pomôžu mi ich zobrať oni. Silní ľudia. Pretože silní ľudia bojujú proti svojim strachom a obavám každý deň. To je idiot. Ach, ale je hlúpa... Ten mi to pos... Vracia sa to hádzanie viny iných. Ale ------------------ To sú tie krivé zrkadlá. Rozbite ich a zavolajte si svojich priateľov, nech vám s tým pomôžu... Aby ste sa na seba pozerali inak. Krajšie. Priamo, s radosťou a nie pokrivene.Vecou, za ktorú som najviac vďačný za posledný rok, sú noví ľidia, ktorých som stretol. A to, či vďačný zostanem, záleží na mne. Pretože.... Je to o mne.Dnešná stredeurópska súťaž Toastmasters a dve reči dvoch sestier zhrnuli moje trápenie počas celého detstva... Ďakujem Vám za to, V aK... Nálepka strhnutá, zrkadlá rozbité.Už idem len lámať dosky...

Matej Opet

Matej Opet

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem na EUBA, začínam rozvíjať vlastné podnikateľské nápady, viac o mne je v blogoch Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu