reklama

Smutné - škola

Myslel som si, že Taliansko ma štúdiom prekvapí. Nestalo sa tak. Od februára som na Erasme, dostal som sa do talianskeho Turína. Venoval som sa veľa úsilia na to, aby som sa tam dostal. Moje očakávania boli vysoké. Čakal som od päťstej najlepšej univerzity na svete viac, ako som dostal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Systém výučby je úplne rovnaký ako na Slovensku. Nič inovatívne, všetko veľmi nezáživné. Bohužiaľ nenašiel som ani svetlé výnimky. Štúdium je pre mňa skôr ubíjajúce ako obohacujúce. Od môjho útleho detstva som bolo toho názoru, že učiteľ má žiakov inšpirovať, byť pre nich učiteľom života, lebo učitelia formujú smerovanie mladých ľudí. Je to tak, alebo sa mýlim? Počas môjho, či už na základnej škole, gymnáziu, vysokej škole, som našiel len svetlé výnimky.Postupne začínam nadobúdať názor, že samotné štúdium mi viac ublížilo ako pomohlo. Za pozitívum považujem, že vysoká škola mi otvorila dvere k novým ľuďom a komunitám, avšak samotné štúdium je pre mňa ubíjajúce. Hoci mám za sebou bakalársky stupeň štúdia, vysoká škola pre mňa pridanou hodnotou nie je. Mrzí ma, že som dospel k takémuto názoru. Osobne som zanietený do štúdia nových poznatkov a osobnostného napredovania a rozvoja, uvedomujem si však, že vysoká škola je často prekážkou...Bohužiaľ. Verím, že je to len môj prípad a ostatní, vysokoškoláci, cítite naplnenie.Žite....

Matej Opet

Matej Opet

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem na EUBA, začínam rozvíjať vlastné podnikateľské nápady, viac o mne je v blogoch Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu